
Postępowanie w obsłudze serwisowej
Nasz personel
- Nasi Doradcy korzystają z rękawiczek i maseczek na nos i usta.
Proces przejęcia pojazdu od klienta
- Klient umieszcza kluczyki w przygotowanym przez Doradcę foliowym woreczku strunowym.
Proces dezynfekcji pojazdu przed usługą serwisową
- Celem dezynfekcji jest zadbanie o bezpieczeństwo osób, które będą wykonywały czynności serwisowe.
- Dezynfekcja polega na przetarciu środkiem dezynfekującym wszystkich elementów samochodu z jakimi pracownik ma kontakt wewnątrz pojazdu oraz klamek zewnętrznych.
Proces wydania pojazdu po usłudze serwisowej
- Po wykonaniu zleconych prac serwisowych, samochód zostaje podstawiony na miejsce odbioru i ponownie poddany procesowi dezynfekcji (przetarcie środkiem dezynfekującym), tak samo jak podczas przyjęcia.
- Klient otrzymuje kluczyk w zdezynfekowanej torebce foliowej.
Minimum formalności
- Klient podpisuje tylko Zlecenie Serwisowe, najlepiej - swoim własnym długopisem. Jeśli korzysta z długopisu Doradcy, przed i po użyciu długopis jest przecierany preparatem dezynfekującym.
- Na życzenie faktura jest wysyłana mailem w postaci elektronicznej.
Prosimy również o zrozumienie, że ze względu na zaistniałą sytuację czasy wykonywanych prac mogą ulec wydłużeniu.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, wprowadziliśmy możliwość serwisu samochodu w systemie door-to-door. Oznacza to, że - po wcześniejszej rezerwacji - nasi pracownicy w uzgodnionym terminie odbiorą samochód z Państwa domu, a po wykonaniu usługi dostarczą go z powrotem (usługa dotyczy ograniczonego geograficznie obszaru - odległości od ASO, o szczegóły prosimy pytać naszych Doradców).
Samochody przyjmowane do serwisu są dezynfekowane zarówno przed rozpoczęciem prac, jak również po ich zakończeniu.
Z uwagi na możliwe ograniczenia dostępności, prosimy o wcześniejszą rezerwację tej usługi z Doradcą Serwisowym.
